پاسخگویی روزهای زوج ۱۱ الی ۱۷

شناخت و کاربرد دستگاه های مراقبت و تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی با نوآری‌های مستمر و پی در پی، همچنان در پیچیدگی به سر می‌برند. علاوه بر این کاربران استفاده از دستگاه، در حال کاهش مهارت و اغلب با مشکلاتی مواجه هستند. در نتیجه، دوره‌های آموزشی باید برگزار شود تا کاربرانی که با انواع تجهیزات پزشکی سر و کار دارند، دوره‌های کامل و دقیق را بگذرانند. آزادی، یکی از آموزشگاه‌هایی که تجهیزات پزشکی را آموزش می‌دهد. اما این دستگاه‌ها بیشتر در موارد پوست و مو هستند که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آموزش دستگاه لیزرهای جوان‌سازی پوست
  • لیزر مو
  • دستگاه کربوکسی‌تراپی
  • کار با انواع دستگاه‌های لاغری مانند آر اف، کرایو، کویتیشن، ای ام اس، بادی آنالیز
  • دستگاه آنالیز پوست و مو

این دوره آموزشی کارآموزان تحت نظر استادان برجسته و مهارت دیده‌ برگزار می‌شود. اما نکته مهم، آموزش طبق استانداردهای به روز دنیا و پیشرفته هست که به کارآموز پس از اتمام دوره مدرک ارائه خواهد شد  که قابل ترجمه و معتبر است. فرآیندی که هر کارآموز در این دوره خواهد گذراند ، نحوه طراحی و ارزیابی هر دستگاهی را به طور کامل مورد بررسی قرار خواهد داد.

اما تجهیزات پزشکی در طیف گسترده‌ای وجود دارد و کارآموزان زیادی هستند که خواستار  آموزش تجهیزات دیگری مانند ام آر آی، عکس‌برداری و  یا غیره هستند، پس آکادمی آزادی برای این کارآموزان نیز آموزش به طور جداگانه  و مطابق با نیاز انجام می‌دهد. آموزش این موارد به گونه‌ای است تا فرد برای خرید دستگاه اطلاع درستی به دست آورد.

لازم به ذکر است که این دوره‌ها برای دانشجویان رشته تجهیزات پزشکی و یا اپراتورهای پزشکان، بسیار مفید و کامل خواهد بود. نحوه برگزاری کلاس‌های تجهیزات پزشکی به صورت عادی، فشرده و یا نیمه‌فشرده است. البته هدف آموزشگاه آزادی ثبت‌نام با تعداد نفرات کم هست تا با بهترین کیفیت آموزش داده شود.

اگر خواستار ثبت‌نام این دوره هستید، باید گفت دوره‌های عادی و نیمه‌فشرده در تهران و فشرده در شهرستان‌ها نیز آموزش داده می‌شود. اگر بیشتر راجع به آموزش این دوره مورد نظر در آکادمی آزادی می‌خواهید بدانید، باید گفت که پس از اتمام رفع اشکال و پشتیبانی به صورت آنلاین خواهد بود تا کارآموز تمام اشکالات و سوالات خود را رفع کند. همچنین هر شش ماه یک‌بار، ورکشاپ بر قرار خواهد شد تا اطلاعات به روز کارآموزان به روز باشد.

 میکرونیدلینگ۱

هیدروفشیال۲

آکوا فشیال۳

درما اف۴

هایفو خانگی ۵

اسید تراپی ۶

ژل های کربکسی۷

کریستال درمانی۸

۹ماسک هیدوژلی

۱۰ پلاژن تراپی

اشتراک گذاری

لوگو پرگار وب
طراحی سایت و سئو سایت توسط پرگار وب

باریخت مرجع زیبایی و سلامت بانوان ایران است. برای مشاهده انواع روتین پوستی و همچنین مشاهده بهترین سالن ها و مراکز زیبایی و همچنین مطالب آموزشی زیبایی و آرایشی و بهداشتی به باریخت مراجعه کنید.

چت در واتساپ
1
سوالی دارید؟
سلام چه کمکی میتونیم بهتون کنیم؟